Ennyit a pasikról

Elég hosszú kis story-m van a jelenlegi párommal...kicsivel több mint egy éve vagyunk együtt,de a legédesebb álompasiból egy köcsög álattá változott....

Friss topikok

Linkblog

A lehetőség amit elszúrtam

2008.08.14. 23:40 | blogoscsajos | Szólj hozzá!

3hét telt el..nem taliztunk és csak ha felhívott akkor beszéltünk párpercet.

Egynap megkért hogy találkozzunk...szószerint bekönyörögte magát hozzám..Mikor átjött továbbra is semleges és lekezelő voltam hozzá...ő folyton ölelgetett..puszilgatott..

Elindultunk vásárolni neki valamit(mert hogy ez volt az indok hogy menjek el vele).Becézgetett...ölelgetett..és folyton próbált megcsókolni.

Kiderült hogy egy újjabb csaj lépett képbe...míg a csajszi pasija távol volt addig Gézával beszélgetett telon..sőt egyszer taliztak is. Nem volt köztük semmi...A lány ismét csak átmeneti időszakra kihasználta.Elmésltem hogy bizony nekem is lett valaki...aki viszont tényleg komoly..Féltékeny lett...

Másnap elmentük moziba...végig ölelgetett simogatott..Mikor hazakísért sokat beszélgettünk a kapuban..megpusziltam a száján..majd ő lesmárolt...hosszasan csokolóztunk..nem engedett el magától..leizzadt és eléggé jl esett neki...Feltételhez kötöttem hogy ha megváltozik és olyan lesz mint a kezdettekkor akkor kibékülök vele....

Másnap újra taliztunk...itt szúrtam el a lehetőséget hogy kicsit helyre vágjam az egóját...smároltunk...

Másnap pedig lefeküdtem vele(óriááási hiba volt)..elkezdett újra önmaga lenni,az aki szemét és beképzelt...

A bejegyzés trackback címe:

https://enyitapasikrol.blog.hu/api/trackback/id/tr97616526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása