Ennyit a pasikról

Elég hosszú kis story-m van a jelenlegi párommal...kicsivel több mint egy éve vagyunk együtt,de a legédesebb álompasiból egy köcsög álattá változott....

Friss topikok

Linkblog

A második szakítás

2008.08.14. 23:29 | blogoscsajos | Szólj hozzá!

Egy szombati nap volt...felhívott hogy elmegy az anyujával vásárolni majd h-v ha haza ért.

Egy kis idő múlva újra felhívott hogy menjek el mert szeretne velem vásárolni magának és nem az anjával..El is mentem..egésznap szarú voltam (női napok..és elég keményen..).De szerelmes...szal nem láttam semitt csak hogy szüksége van rám...Talákoztunk 2x is kimentem a mosdóban olyan fehér voltam hogy azt hitték hányni megyek..

Az anja haza ment...párpercre rá mondtam h kurva szarúl vk(nem verte ki a szemét..)Erre ő hogy azért mert meleg van és fekete felsőben vk..Elmondtam neki hogy mi a helyzet de leszarta..Haza mentem..össze is vesztünk...A villamoson mindenki kb azt várta hogy mikor leszek már rosszúl és ájulok el...

Majdnem már az ajtóban voltam mior felhívott hogy hazaértem e...


Rá kétnapra egy szót sem váltottunk...fekhívtam hogy azért még élek...mire ő leszart...

Másnap elmentem hozzá és megbeszéltük hogy ő gondolkodik hogy szakít e velem..(még ő)Az nap este nem hívott..sőt elment partyzni..:P

Másnap reggel zokogva könyörögve mentem hozzá hogy ne tegye..és béküljünk ki..mire ő megszorította a kezem és azt mondta h eléggé céloz már h huzzak el..azt mondta szószerint h takarodjak...miközben én zokogva reszketve könyörögtem neki...leléptem...ekkor azt mondta hogy kész..ezt nem bírom már tovább...

A bejegyzés trackback címe:

https://enyitapasikrol.blog.hu/api/trackback/id/tr25616502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása